Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu lewego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Przełącz na wersję kontrastową
Powiększ czcionkę
Szkoła Podstawowa im.Tadeusza Kościuszki w Szadku
Budynek A wejście główne
Budynek B Szkoły Podstawowej
Budynek B wejście główne
Elewacja zewnętrzna
Hala sportowa
Korytarz parter budynek A
Korytarz piętro I budynek A
Patron
Znajdujesz się w: Nauczyciele specjaliści Psycholog

Psycholog

Artykuł

PSYCHOLOG SZKOLNY

Pani Dagmara Winiarska

 

GODZINY PRACY PSYCHOLOGA SZKOLNEGO

poniedziałek, wtorek, środa, czwartek 8:30 - 13:30

 

 

Gabinet pedagoga znajduje się w pokoju nr 10 w budynku B 

Zadania psychologa szkolnego (§ 17. 1. Statutu Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Szadku):

1) prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły;

2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w szkole w celu rozwiązywania problemów wychowawczych stanowiących barierę i ograniczających aktywne i pełne uczestnictwo ucznia w życiu szkoły;

3) udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;

4) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;

5) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;

6) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;

7) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;

8) wspieranie nauczycieli i innych specjalistów w:

 a) rozpoznawaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów oraz przyczyn niepowodzeń edukacyjnych lub trudności w funkcjonowaniu uczniów, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły;

b) udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Materiały i porady od psychologa szkolnego: 

1. Porady psychologa szkolnego 

2. Bajka dla dzieci od psychologa

3. Bajka o złym królu wirusie i dobrej kwarantannie

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.