Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu lewego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Przełącz na wersję kontrastową
Powiększ czcionkę
Szkoła Podstawowa im.Tadeusza Kościuszki w Szadku
Budynek A wejście główne
Budynek B Szkoły Podstawowej
Budynek B wejście główne
Elewacja zewnętrzna
Hala sportowa
Korytarz parter budynek A
Korytarz piętro I budynek A
Patron
Znajdujesz się w: Kadra Administracja i obsługa

Administracja i obsługa

Artykuł

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

  • Pan Andrzej Milczarski
    kontakt: iod@szadek.edu.pl

 

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych                 i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:

  1. 1.    Administratorem danych osobowych jest: Szkoła Podstawowa Im. Tadeusza Kościuszki w Szadku reprezentowana przez  Dyrektor Annę Mielczarek. Z Administratorem można skontaktować się listownie: 98-240 Szadek ul. Prusinowska, e-mailowo: szkola@szadek.edu.pl oraz telefonicznie: 43 821 50 31.
  2. W sprawach związanych z  danymi osobowymi kontaktuj się z Inspektorem ochrony danych email: iod@szadek.edu.pl
  3. Podane dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków Administratora wynikających z przepisów prawa tj.:
  • Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe – (Dz. U. 2021 poz. 1082);
  • Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty – (Dz. U. z 2020 r. poz. 1327 oraz z 2021 r. poz. 4 i 1237);
  • Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej – (Dz. U. 2021 poz. 584 i 619);
  • na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. c Rozporządzenia tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
  • w zakresie, w jakim przetwarzane dane obejmują dane szczególnych kategorii podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 9 ust. 2 lit. g RODO;
  • Podstawą przetwarzania danych w zakresie monitoringu wizyjnego jest art. 108a ustawy  z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082);
  • W przypadku danych osobowych, których przetwarzanie nie wynika wprost z przepisów szczególnych, na przykład wizerunek, koniecznym będzie wyrażenie przez rodziców zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie  z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  1. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
  • podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
  • podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
  1. Dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt. 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
  2. Administrator może przetwarzać w szczególności następujące dane:
  • dane identyfikacyjne ucznia, takie jak imię nazwisko, nr PESEL, data urodzenia, adres zamieszkania;
  • dane identyfikacyjne rodziców, opiekunów ucznia, takie jak imiona i nazwiska, adres zamieszkania, nr telefonów, adres poczty elektronicznej
  1. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje:

- prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;

- prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;

- prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia;

- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;

- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia.

  1. W przypadku, w którym przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje prawo do cofnięcia jej w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  2. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  3. 10.  Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym oraz organizacji międzynarodowych.
  4. 11.  Administrator nie będzie stosował wobec Państwa zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

 

SEKERETARIAT

  • Pani Iza Szumacher - sekretarz
  • Pani Marta Sowińska - sekretarka

BHP

  • Pan Robert Rudecki

REFERENT

  • Pani Iwona Adamkiewicz

ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY

  • Pani Zofia Durka - pomoc nauczyciela
  • Pani Karolina Drzazga - pomoc nauczyciela
  • Pani Anna Fraszczyńska - pomoc nauczyciela
  • Pani Anna Kolad - pomoc nauczyciela
  • Pani Joanna Rudecka - pomoc nauczyciela

KUCHNIA

  • Pani Marzanna Gruda - intendentka
  • Pani Aleksandra Koper - kucharka
  • Pani Ewa Stanisławska - pomoc kucharki
  • Pani Anna Tyrakowska - pomoc kucharki
  • Pani Joanna Wawrzyniak - pomoc kucharki
  • Pani Anna Zabłocka - pomoc kucharki

KONSERWATOR

  • Pan Harald Matuszek
  • Pan Dariusz Kukieła

PRACOWNICY PORZĄDKOWI

  • Pani Paulina Kluszczyńska
  • Pani Małgorzata Filipowska
  • Pani Katarzyna Frątczak
  • Pani Sylwia Maliszewska
  • Pani Anna Cieślak
  • Pani Joanna Wawrzyniak - Jantosiak
  • Pani Wioletta Jasińska
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.